شناسه خبر : 97204
جمعه 23 دي 1401 , 20:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر جانباز ۹۰ درصد پلیس از همسرش در روز زن/فیلم

امروز روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) است و روز بزرگداشت مقام زن؛ به همین مناسبت یک جانباز ۹۰ درصدی پلیس با بیان تلاش‌ها و فداکاری‌های همسرش از وی تقدیر می‌کند.

تقدیر جانباز ۹۰ درصدی پلیس از همسرش در روز زن+ فیلم

گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: امروز، روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) است؛ دختر پیامبر (ص)، همسر علی (ع) و مادر حسن و حسین و زینب؛ بانوی آب و آیینه و الهه هرچه مهربانی بر روی زمین است.

اما امروز به عنوان روز بزرگداشت مقام زن نیز نام گرفته ؛ عنوان مهمی که در جای جای کشور در هر شهر و خانه و کاشانه ای پاس داشته شده و از مقام بالای مادر تقدیر می شود.

اما در این بین یکی از دلیر مردان انتظامی کشور که جانباز ۹۰ درصدی است با برشمردن تمام زحماتی که بر دوش همسر خود و سایر همسران و خانواده های جانبازان است در روز زن از همسر خود تشکر می کند؛ فیلم را ببینید:

 

 «کرمرضا سبزعلی» متولد ۱۳۵۴ شهرستان بروجرد که بعد از ۱۲ سال خدمت در عملیات درگیری با یک باند ۵ نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح در شهریور سال ۸۳ و هلاکت یکی از اشرار، مجروح می شود آن هم به واسطه اصابت گلوله اشرار به نخاع و جانباز ۹۰ درصدی می شود و حالا ۱۷_۱۶ سال است که دچار ضایعه نخاعی شده و با ویلچر تردد می‌کند.

جانباز سبزعلی که سال ۷۷ ازدواج کرده بود دو فرزند دختر و پسر دارد که پسرش ازدواج کرده و دخترش هم در پایه ۷ ابتدایی تحصیل می‌کند.

وی از روزهای پر فراز و نشیب زندگی می کند؛ از تلاش برای اینکه بتواند کارهای خودش را به تنهایی انجام دهد؛ حتی می گوید که به خانم خانه هم در کارهای خانه تا جایی که در توانش باشد کمک می کند اما بهرحال با تمام تلاشی که برای استقلال و خودکفایی خودش بر می دارد بازهم به کمک بانو نیاز دارد به خصوص در معابر و مکان های که برای عبور ویلچر مناسب سازی نشده اند.

قهرمان امروز حکایت ما در آخر می‌خواهد از تلاش و زحمات و همراهی بی دریغ همسرش قدردانی کند؛می گوید: همسرم را دوست دارم و از همه زحماتش و سختی هایی که در این چند سال داشته ، تشکر می کنم».

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi